Monday, December 15, 2008

A Touch of Snow

Anyone for a little dip in the pool...We rarely get snow
There is a sheet of ice under little layer of snow.
The picture of the snowman in my banner is something I painted last year. I have it hanging in my office right where it can put a smile on my face...it's huge.

10 comments:

Margie said...

The picture of the snow around your pool is awesome! I love it. You're lucky to not have to cover yours, ours is sitting under an ugly green, mesh cover waiting for spring. *sigh* (I can't wait!)

I love your snowmen, they are adorable.

I see you are a Survivor fan also! Did you watch the ending last night?

Have a lovely day!
Margie :)

A Bite of Country Cupcakes said...

Ahhh I love snow.
It's white,It works!! lol!
And your snowmen are just too cute for words.

TattingChic said...

Your snowman painting is so cute! I can see how it puts a smile on your face. :) Thanks for the snow pics. It is rainy and gloomy here today! :)

Diane said...

As soon as I saw the piled up snowmen I knew you had painted it! They're adorable! They make me smile too! The icy pool doesn't! LOL!
Diane

Adrienne said...

Hi Laurie -
Hope you've been able to stay in out of that freezing cold wind today. From inside it's a pretty sight. One step outside onto my patio and I was quickly back inside and not planning to go out there again. I decided that no matter what blows around out there I won't go out to check it out! Stay safe - I hear we're in for more of this!
~Adrienne~

Cassie said...

I really love your snowmen! I'm needing a "Merry Christmas & thank you for your teamwork" kind of Christmas card, and this would be a perfect image for such a card! We haven't got snow yet, just really, really cold! My theory is: if it's gonna be cold, there might as well be snow!

Betty said...

I love the snowmen on your banner...they are so cute. My "treasures" came in today's mail...thank you, thank you, again and again! I love them and the paper is beautiful, as always.

I hate to be in snow, but I love to see it from afar...enjoy yours.

Hannah said...

Oooh that looks chilly. Kind of odd seeing a beautiful pool so perfect and then the snow around it... not something you see everyday. I love the snowmen painting, how adorable!

Stephanie ~ Angelic Accents said...

Hi Laurie! What pretty snow pics! We have sleet ~ ugh!

But it does make me wanna pull out my new "Warm Winter Wishes" knife right now!!! I sooo LOVE it!!

Big TX Hugs,
Stephanie
Angelic Accents

John said...

Online buy cialis resource containing quality information on Erectile Dysfunction, Impotence, cialis News, cialis Usage, cialis Forum etc to help you understand the most effective treatment available for Erectile Dysfunction(Impotence)http://www.buy-cialis-online-now.com